Obserwatorzy

wtorek, 23 sierpnia 2016

GRAY SHADES

Długi weekend był to czas, kiedy wreszcie mogłam sobie pozwolić na wakacyjny wyjazd z rodzicami. Pierwsze dni wycieczki spędziliśmy w polskich górach odwiedzając kilka różnych miejscowości, m. in. Szczyrk, Wisłę i Żywiec. Potem jednak wybraliśmy się do Cieszyna, gdzie wystarczyło tylko przejść przez most, żeby znaleźć się w Czechach! Własnie w Czeskim Cieszynie były robione zdjęcia dzisiejszej stylizacji. Tam też oczywiście zaopatrzyłam się w słynną czekoladę "Studentską", a rozmawiając ze sprzedawczynią w jednym ze sklepów, dowiedziałam się, że mieszka ona w Polsce no, ale pracuje już "za granicą" ;)
Ostatnim przystankiem naszej wycieczki była Słowacja, w której zwiedziliśmy piękny Zamek Orawski, górujący nad miejscowością o nazwie Orawskie Podzamcze.
Było naprawdę fantastycznie, bo w końcu w ciągu pięciu dni byłam aż w trzech państwach! :)

The long weekend was a time when I could finally go on a holiday trip with my parents. First we were in Polish mountains and we visited few towns like Szczyrk, Wisła and Żywiec. Later we went to Cieszyn and there we had only to cross the bridge to be in Czech Republic! In Český Těšín there were taken photos of today's outfit. Also there I bought the famous chocolate "Studentska" and during a conversation with saleswoman in one of the shops, I found out that she lives in Poland, but she works "abroad" ;)
The last stop of our trip was Slovakia, where we visited the beautiful Orava Castle, which is situated above the village called Oravský Podzámok.
It was really fantastic, beacuse within five days I was in three countries! :)


golf/turtleneck sweater - H&M
spodnie/trousers - Goodies
okulary/sunglasses - Chinese shop
zegarek/watch - Chinese shop
plecak/backpack - local shop
buty/boots - Vera Pelle

***

Więcej zdjęć z wyjazdu na moim Instagramie :)
More photos from the trip on my Instagram :)

71 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie tam jest, tak klimatycznie :) Uwielbiam takie miejsca, a Ty wyglądasz bardzo ładnie. Świetna bluzka :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zestawienie! Cudna sesja! Pozdrawiam! :)
    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. My ostatnio z koleżanką ze szkoły spod szkoły zaszłyśmy właśnie do Czech :) Tak to jest jak się zagapisz:) U nas dużo osób pracuje w Czechach, ponieważ to raptem 4km, chociaż warunki nie są zbyt dobre ;)
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie wypady! Trzy kraje w pięć dni to imponujący wynik! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz :)
    Każdy element stylizacji jest dopasowany :)

    http://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. This is such a chic outfit. Love this gray on gray look. You look gorgeous!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kolorystyka outfitu :) Ja z mojego rodzinnego miasta miałam około 40 minut busem do czeskiego Cieszyna :)

    https://hanyvia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. The pictures are awesome and you look fantastic in grey :)
    Beijinhos,
    An Aesthetic Alien | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  10. Very useful for summer) thank you for a nice inspiring review!
    KireiKana

    OdpowiedzUsuń
  11. pytalas o wspolna obserwacje :) obserwuje i licze na rewanz :) http://pinklips666.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :) Pytałaś o obserwację. Ja już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialne zdjęcia!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawa stylizacja !,szczególnie podoba mi się plecak jak z lat 90-tych :).Pytałaś o obserwacje ja juz teraz Twoja kolej :)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku! Piękne zdjęcia ♥ Wyglądasz prześlicznie! Ta stylizacja.. - genialna!
    vthetoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękna stylizacja! *-*
    Pytałaś o wspólną obs, ja już zaczęłam i liczę na rewanż :))

    http://aaabydidi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale fajna taka wycieczka! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna bluzeczka :D mam podobną tylko czarną ^^

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, zazdroszczę ze mogłaś odwiedzić te piękne kraje! :)

    http://sysiadelrey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja! Bardzo podobają mi się właśnie bluzki w tym stylu :*
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisalas na moim blogu o wspopnej obserwacji ja juz od dluzszego czasu jestem obserwtorka ,dlatego jesli moj blog Ci sie spodoba mozesz zaobserwowac ,pozdrawiam - kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham ta czekoladę! Ostatnio też odwiedziłam Słowację, ale na szczęście mam tam dość blisko.
    Bardzo ładne zdjęcia,masz ciekawą urodę!
    Obserwuje :)
    velas-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/08/wishlist-sammydresscom.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia
    Pisałaś o wspólnej obserwacji, ja już i czekam na rewanż :3
    girl-with-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome pictures, love the style!
    Have a lovely day :)
    Rosanna x
    Rose's Rooftop

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne zdjęcia, stylizacja wygląda bardzo ładnie :)
    Pytałaś o wspólną obserwację, ale ja obserwuję już od dawna ;D ( jako Szalone, ale prawdziwe )
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Będąc w Czechach wszyscy kupowali te znane czekolady - są przepyszne. Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam
    Kaktusowy Sad

    OdpowiedzUsuń
  28. Cudowne zdjęcia, stylizacja jest też bardzo ładna. Śliczna jest ta bluzka *-*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:))

    www.janickaa.blogspot.com
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super wyglądasz , świetne zdjecia ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja i bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)
    xmovist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi sie bluzeczka :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  32. swietna stylizacja

    Zapraszam :)
    sycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nice simple look!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC

    Please join me

    http://sunnyeri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Super stylizacja *.* Uwielbiam jeździć do Czech :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Niesamowite zdjęcia *.* aż chce się tam jechać! Świetna stylizacja
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ładnie wyglądasz ;) Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję :)
    Zapraszam :)
    https://kawabez.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna bluzka :) poluję na taką od dłuższego czasu :)
    Idealnie dobrałaś całą stylizację <3

    PS pytałaś o wspólną obserwację - ja już Cię obserwuję od dawna Kochana :**
    http://joannavictoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale masz piękną figurę:)
    Pytałaś o wspólną obserwację - ja już :)
    http://claudietta-life.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  39. Mega outfit i zdjecia xoxo
    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/#

    OdpowiedzUsuń
  40. Pięknie wyglądasz! Kochana masz idealną figurę <3 Zazdroszczę! Świetne zdjęcia :) KByłaś w pięknych miejscach, ja osobiście kocham góry :)

    https://z-igly-widly.blogspot.com/

    Pozdrawiam i obserwuję, a teraz zapraszam do zaobserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jaka piękna! <3 3 państwa, szalejesz :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne miasto, a ty masz nogi do nieba! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudownie wyglądasz :*

    kaanaasia.blogspot.com
    Jeśli znajdziesz chwilę zapraszam do siebie.
    Aktualnie trwa rozdanie może zechcesz wziąć udział :*
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglądasz przepięknie *.*
    Obserwuję ;)
    Zapraszam(KLIK) rewanż za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna stylizacja! :)
    Obserwuję ;)
    llifeisworthliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczny zegarek ;)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    http://anne-cucito.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Buty skradły moje serce :)
    http://thebooksandclouds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Fajny kolor spodni :D zapraszam :)
    floverxv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Śliczne zdjęcia. Fajnie, że wyjazd się udał.

    Pozdrawiam kochana :*
    http://glamcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ale ty chudzinka!!! :3
    Ślicznie wyglądasz i bardzo podoba mi się Twoja stylizacja :)
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/08/sammydress-v2.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Prześlicznie wyglądasz ♥ Ciekawy efekt uzyskałaś dzięki tym butom i torebce ;)

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale jesteś chudziutka! Idealnie do Ciebie pasują spodnie z wyższym stanem, aż zazdroszczę, że tak świetnie leżą :)

    Jill

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaaa, śliczne zdjęcia, śliczna ty ;). W ogóle blog idealny.
    xizdx0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Uwielbiam czekoladę Studenską :D Niestety w tym roku nie pozwiedzałam za dużo, gdyż byłam nad morzem i jedynie co widziałam, to okoliczne miasteczka :)
    >FOXYDIET<

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny zestaw, najbardziej podobają mi się spodnie :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Masz świetną figurę :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Adward :)
    Informacje w ostatnim poście :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Awesome post! Fantastic outfit!
    Love your blog x
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!
    ⤜ My blog "Demilla". Welcome! ⤛

    OdpowiedzUsuń
  58. slicznie wygladasz i fajne tlo na zdjęcia<3 masz boski styl <3 pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  59. I love the outfit!
    Of course I follow your blog dear, your blog is so pretty!

    Kisses
    http://loverofthings27.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  60. świetnie spodnie podkreślają twoją figurę ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  61. Awesome outfit :D I followed you as you suggested, please follow back :)

    www.infashionchains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. łał masz figurę modelki! Świetna stylizacja :)
    Wspierasz początkujące blogi? Wpadnij proszę do nas, liczę na Twoje zdanie
    vivstilo-dw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Bardzo lubię kolor szary :) Świetna figura!
    Gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. świetne okulary! bardzo ładne zdjęcia :)) start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń