Obserwatorzy

środa, 7 września 2016

BLACK & WHITE LACE

I jak tu nie kochać koronek? Są zmysłowe, niezwykle kobiece i po prostu piękne! Ja akurat postawiłam na troszkę "mocniejszy" zestaw w klasycznych kolorach, który zawiera właśnie czarną, koronkową bluzkę z odkrytymi ramionami i mięciutkie, białe botki z tego samego materiału (dziurki w nich to świetne wywietrzniki, kiedy wyjdzie słońce :) ). Mimo iż całość jest nieco elegancka, to nadaje się także na co dzień, bo jest bardzo wygodna i w sam raz na to przejście z lata do jesieni ;)
Ostatnio prosiłam Was o opinię na temat założenia kanału na YouTube i zauważyłam, że bardzo Wam się ten pomysł spodobał. Właśnie dlatego głęboko się nad tym zastanowię, a teraz ponawiam pytania: Jakie jest Wasze zdanie na ten temat? Jakie filmy chcielibyście tam zobaczyć? Piszcie! :)

And how can you not love lace? They are sensual, extremely feminine and just beautiful! I chose a little "stronger" outfit in classic colors, which includes black, lace blouse with bare shoulders and soft, white boots of the same material (holes in them are great vents when the sun comes out :) ). Although the whole is quite elegant, it is also suitable for every day, because it is very convenient and perfect for the transition from summer to autumn ;)
Recently I asked you for an opinion about making a YouTube channel and I noticed that you like this idea. I must deeply think about it, but now I renew questions: What is your opinion about it? What kind of films would you like to see there? Please write! :)


bluzka/blouse - Capsule
spodnie/pants - H&M
okulary/sunglasses - chinese shop
pierścionki/rings - I am, H&M
zegarek/watch - chinese shop
torba/bag - Fashion Emily
buty/boots - chinese shop


Snapchat: veronicalucy1

69 komentarzy:

  1. Really great post! I love it:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  2. beautiful look!
    I follow you (#683), It's your turn
    kisses!
    http://stargazershia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. You look very nice!♥:) love your hair!

    ksenijinkutak1.blogspot.rs <-- new post

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna bluzka ! <3
    http://twinstyl.blogspot.com/2016/09/calvin-klein-polishgirl-goodday.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Black and white never fail!

    Kisses

    Vikki

    OdpowiedzUsuń
  6. Great look dear! ♥ ♥ ♥
    kiss
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/09/pink-denim-outfit.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Koronki w dość mrocznym wydaniu :) ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię stylizację B&W, szczególnie właśnie w takiej kolejności odwrotnej niż klasyczna. A bluzka przepiękna ;)

    Zapraszam[KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie :> Zegarek, okulary i torebka chyba najbardzej przypadły mi do gustu :>
    http://alittlebitforbeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Seems interesting, great post! xoxo

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wyglądasz :)
    Świetna bluzeczka :) Ja kocham koronkę <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super stylizacja! :) Torebka bardzo ladna :)

    http://allegiant997.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja mega! I jeszcze masz taką idealną figurę!
    Świetnie.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna bluzka jak i okulary.:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie gdybys nagrała lookbooki, vlogi :D
    Ślicznie :)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja. :) Buty są bardzo oryginalne.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super stylizacja :) Wyglądasz po prostu zjawiskowo! Uwielbiam taki styl i koronki.
    buziaki!

    Zapraszamy na nowy wpis u nas na teddyandcrumb.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja, uwielbiam połączenie czerni i bieli :)
    Co do kanału na yt - jak nie spróbujesz to się nie przekonasz.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajna stylizacja. Podobają mi się Twoje włosy :)
    http://nikasstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten look to trochę nie mój styl. Nie lubię takich botek i jestem zwaśniona z białymi spodniami. Ale za to bluzka i szminka bardzo mi się podobają ;) Okulary - bardzo oryginalne ^^

    Pozdrawiam
    VIOLET END

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) Też szykuję post o tym jak przełamać dodatkami czerń i biel. Zdjęcia już mam gotowe i za kilka dni zrobię wpis na blogu. Dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, więc będę wdzięczna za każdą opinię i wskazówkę. Z góry dziękuję :) Mój blog --> www.loveinwarsaw.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja jak zwykle nieziemska!! Piękna bluzka :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Cała stylizacja jest piękna, ale bluzka zdecydowanie wygrywa <3 My z chęcią oglądnęłybyśmy jakieś lookbook`i na twoim kanale :*
    nikoladominikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajna stylizacja :) Zakochalam sie w tych butach :) Gdzie je dostalas ? :) Masz je założone bez skarpetek ? Jak w ogole podchodzisz do tematu zakładania krytych butow na goła stope ? :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kupiłam je w chińskim sklepie w moim mieście. Mam na sobie cienkie skarpetki, bo każdy but potrafi mnie obetrzeć :D Generalnie nie mam problemu z noszeniem krytych butów na gołą stopę :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  25. wygladasz zniewalajaco ;3 uwielbiam kazda twoja stylizacje! bomba :)
    milego dnia!

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz super, ja sama uwielbiam koronki :) czekam
    na pierwsze filmy na yt! :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Super połączenie. Mega są te okulary.
    Obserwujemy
    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny, klasyczny, czarno biały zestaw :) Jeden z moich ulubionych połączeń :) Pytałaś o wspólną obserwację. Ja już obserwuję Cię kochana od dawna ;) Pozdrawiam cieplutko, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna stylizacja :)
    może wspólna obserwacja? :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewiąte zdjęcie od góry - mega! :)
    Świetna stylizacja, a co do YT, to jeżeli masz jakieś pomysły i widzisz to, jako dobry pomysł na przyszłość, to nie ma nic innego do roboty jak tylko realizować swój plan :) Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Wow! Mega stylizacja, niezwykle przypadła mi do gustu. Te białe spodnie super, właśnie mi przypomnialas, ze powinnam takie kupić podobne, a koronki cóż tez jestem w nich zakochana <333 Pięknie wyszlas na zdjeciach:)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie;)
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dokładnie. Koronki są zmysłowe :). Śliczna stylizacja i zdjęcia <3
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Great photos <3

    ^^
    Would you like to support each other by follow on GFC and G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back.

    Debi
    www.deborabrazil.com.br

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam połączenie białego z czarnym!
    co powiesz na obs? :)
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow! Wyglądasz świetnie w tym outficie ! Uwielbiam koronki w każdej postaci ! <3
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Bluzka jest genialna! Ja również uwielbiam koronki c:

    http://abonentpozazasiegiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna bluzeczka... koronka zawsze ładnie wygląda <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/
    Zapraszamy do obserwowania !

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądasz cudownie! W bluzce i okularach zdecydowanie się zakochałam. Butki troszkę mniej w moim stylu aczkolwiek do całej stylizacji pasują wyśmienicie- ja jednak zawsze śmigam w sportowych i trudno mi się przerzucić na jakiekolwiek "bardziej eleganckie":D. Pomysł kanału na youtubie moim zdaniem 10/10 w połączeniu z blogiem ekstra sprawa. Sami nad tym myślimy, ale najpierw chcemy troszkę bardziej rozwinąć bloga. Twój blog jednak jest już na takim etapie, że śmiało możesz połączyć te dwie działalności :)

    Kochana pytałaś o wspólną obserwację, my już obserwujemy! :* www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Jejku, jaka ty jesteś śliczna *-* A co do stylizacji to bardzo mi się podoba, a zwłaszcza ta koronkowa bluzka :3
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetnie wyglądasz,a buciki mega *.*

    http://stylistfashioon.blogspot.com/2016/09/jesienna-sukienka.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna torba! Bluzka i spodnie ładnie się dopełniają. ;)
    justlittlewhiner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta bluzka mnie zauroczyła *.* Ślicznie wyglądasz i świetne zdjęcia :* Pytałaś u mnie na blogu o wspólną obserwacje, ja Ciebie obserwuję od dawna, ale byłoby miło gdybyś jednak postanowiła zaobserwować i mój :)

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo ładna bluzka oraz torebka!
    Również lubię koronki :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Pięknie kochana <3 Zapraszam do mnie www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Zapraszam do siebie, właśnie zamieściłam post odnośnie zakupów na aliexpress :)
    Pozdrawiam
    aladejewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetnie wyglądasz *.*
    Pytałaś o obserwacje, ale ja już od dawna Cię obserwuje :*

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ale ty masz świetny styl *-* Piękna stylizacja :) Cudowna :) Zdjęcia są piękne :)

    Zapraszam :) Jeśli spodobał ci się blog - zaobserwuj :) Odzwdzięczę się :)
    http://normalnienienormalnanastolatkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Interesting combination. :)
    Have a fab weekend!
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  49. ślicznie :)
    pytałaś o wspólną obserwacje - ja już :)

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetnie wyglądasz! Outfit taki w moim stylu! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń