Obserwatorzy

środa, 14 grudnia 2016

MORE CHOKERS

Druga część zamówienia ze strony Zaful.com jest już u mnie. W tej paczce znalazła się dość elegancka bluzka/sweterek z dekoltem w serek i modnym w tym sezonie - chokerem. Jak widzicie ten trend absolutnie zawładnął moim sercem, bo jest to już kolejna rzecz w mojej szafie właśnie z tym akcentem (i nie sądzę, żeby na tym się skończyło!).
Firma Zaful po raz kolejny mnie nie zawiodła. Podoba mi się to, że bluzka wykonana jest z grubszego, rozciągliwego materiału, a dekolt nie jest zbyt głęboki. Co do koloru, to ja postawiłam na klasyczną i uniwersalną biel, która będzie pasować do większości rzeczy.
A jakie jest Wasze zdanie na temat chokerów? Piszcie! :)

The second part of the order from Zaful.com has been delivered. In this package was quite elegant blouse/sweater with V-neck and fashionable this season - choker. As you can see this trend absolutely conquered my heart, because it's already another thing with this accent in my closet (and I don't think that it was the last thing!).
The company Zaful once again didn't disappoint me. I like the fact that the blouse is made of thick, stretch material and the that a neckline is not too deep. When it comes to the color, I opted for classic and universal white, which will suit to many things.
And what is your opinion about chokers? Please write! :)

bluzka/blouse - Zaful [CLICK]
spodnie/pants - H&M
kamizelka/vest - chiński sklep/Chinese shop
bransoletka/bracelet - własność mamy/my mom's
buty/boots - Taylor


Snapchat: veronicalucy1

34 komentarze:

  1. Planowałam sobie zamówić taką bluzeczkę właśnie :) ładnie wyglądasz :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;*

    OdpowiedzUsuń
  2. LIndo!
    Estou seguindo o seu, segue de volta?
    Beijos �� �� Lembrando que Tem post novo no ar! ��
    Blog A primeira Casa

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka bluzka z chokerem bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam choker jest bardzo fajnym dodatkiem do każdej stylizacji :) Świetna bluzeczka ;)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie i z gustem <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cute outfit, I love the high knee boots
    The choker's awesome

    Enjoy your holidays
    Review: Irresistible Me Straightening Brush
    Zaful grunge clothing photoshoot
    Kisses, Isabelle

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja, a chokery pasują idealnie :D


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. O rany , ale ta stylizacja mi się podoba , prześlicznie wyglądasz .
    A te chokery świetnie całą stylizacje podkreślają :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. lovely outfit!!!
    www.mssparkleandglow.com

    OdpowiedzUsuń
  10. I love chokers!

    www.fashi0n-m0de.blogspot.it
    youtube: https://www.youtube.com/enricasciarretta-fashionmode

    OdpowiedzUsuń
  11. tez lubię ten sklep i nigdy jakość ubrań mnie nie zawiodła:) bluzeczka jest piękna i bardzo ładnie w niej wyglądasz! bardzo podobają mi sie rownież kozaczki:) i jakie Ty masz piękne oczy kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Black and white are beautiful! compliments for the look and the hair!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakochałam się w tych butach, są świetne!

    Pozdrawiam,
    Kinga z thefashionandmyself.blogspot.com

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bluzka, mam taką samą tylko, że borową i często ją noszę. Moje koleżanki chwalą ją zawsze :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba mam taki sam sweterek/bluzkę:)
    Świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładnie:)
    A z tymi "chokerami", to zabawna sprawa, bo były już kiedyś modne jak byłam w podstawówce; nawet pamiętam jak wyglądał mój haha:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam podobny sweterek, ślicznie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Osobiście takich bluzek nie lubię, ale Tobie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju no te buty są przepiękne. *o*

    OdpowiedzUsuń
  21. swietny outfit!! sliczny sweterek, mam taki sam :)

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Oglądałam już ten sweterek i strasznie mi się podobał, ale nie wiedziałam jak wygląda na czyimś ciele. Śliczny efekt.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam chokery, super podkręcają każdą stylizację<3

    http://justbasicstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. I haven't tried this trend "choker sweaters", but maybe I'll give it a try.
    Enjoy the rest of your weekend!

    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  25. Linda!
    Obrigado pela Visita!
    Beijos e um Feliz Natal Cheio de Paz e esperança ��
    Minhas Inspirações

    OdpowiedzUsuń
  26. I love this outfit dear especially the top! <3

    Advance Merry Christmas!

    xoxo,
    SHAIRA
    www.missdream-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawie skomponowany zestaw ;) Cudowne buty... Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń