Obserwatorzy

poniedziałek, 20 lutego 2017

TURTLENECK WITH POCKETS | ROSEGAL

Tak jak obiecywałam, w dzisiejszym poście pokażę Wam drugą część mojego zamówienia ze strony Rosegal.com, a konkretnie mowa tu o długim golfie z kieszeniami. Wybrałam ten model, ponieważ spodobał mi się jego fason i kolor, bo naprawdę dobrze czuję się w brązach. Dodatkowo wydawał mi się dość gruby, więc uznałam, że na ten okres to będzie świetny wybór i nie pomyliłam się. Rzeczywiście wykonany jest z bardzo solidnego materiału, jest cieplutki, a kolor odpowiada temu ze zdjęć na stronie. Jeśli mam być szczera, to nie spodziewałam się, że aż tak przypadnie mi do gustu.
Podsumowując, jeśli szukacie wygodnego swetra na co dzień, to ten jest naprawdę godny uwagi! 😉

As I promised, in today's post I'll show you the second part of my order from Rosegal.com and exactly I'm talking about long turtleneck with pockets. I chose this model, because I liked its shape and color, because I feel really good in brown. Additionally it seemed quite thick, so I decided that this time it would be a great choice and I wasn't wrong. It's actually made of solid material, it's nice, warm and the color corresponds to the pictures on the page. To be honest, I didn't expect that I'll like it so much.
In conclusion, if you are looking for a comfortable sweater for every day, it is truly remarkable! 😉





golf/turtleneck - Rosegal [CLICK]
bezrękawnik/sleeveless - Renifer
spodnie/pants - Goodies
torba/bag - Andrea
szal/scarf - Top Secret
bransoletka/bracelet - lokalny sklep/local shop
czapka/cap - lokalny sklep/local shop
buty/boots - Lasocki


ZAPRASZAM NA | FIND ME ON




Snapchat: veronicalucy1

55 komentarzy:

  1. piękna i oryginalna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale genialnie zestawiłaś ten sweterek ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek nie dość że fajny ma fason to jeszcze obledny kolorek! Uwielbiam takie :) i super wszystko ze sobą polaczylas! czapa fajnie się wpasowala ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. całośc jest idealnie dobrana, a ten golfik jest cudowny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/02/white-lance-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :* zdjęcia są cudowne :*
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny look
    Pytalas o obserwacje ;-) ja juz, teraz twoja kolej :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka bardzo podoba mi się, świetny kolorek sweterka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja :) czapka jest ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne kolory, bardziej jesienne niż zimowe ale podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  10. super stylizacja! ta czapka jest boska! chceee!!!!

    ps:tak wspólna obserwacja ;)

    http://coconailsbeauty.blogspot.com/2017/02/

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz kochana! W odpowiedzi na pytanie : obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wyglądasz , super stylizacja ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja :) od dawna obserwuje :)

    Zapraszam na bloga i wspólnej obserwacji
    Fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowna stylizacja uwielbiam takie kolory :D
    Pozdrawiam Cieplutko ❤

    blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam ten sklep, mają tam naprawdę duży wybór. ;)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja! Może coś sobie zakupie z tego sklepu ^^
    Wspomniałaś u mnie o obserwacji, ja już obserwuję i zapraszam http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  17. In love with your scarf 😻
    You're looking gorgeous!
    Have a wonderful week😘✨

    Elena from Somniare Aude blog

    OdpowiedzUsuń
  18. słodki pomponik przy czapce <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja jest naprawdę oryginalna. Od dłuższego czasu zastanawiam się nad zamówieniem podobnej czapki z pomponem. Śliczne zdjęcia!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejuuuu mega stylizacja :) A ta czapeczka mnie po prostu urzekła ♥ Pięknie wyglądasz :)

    Zapraszam czasem do mnie :) Ściskam mocno i pozdrawiam, Niezdara ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. swietna stylizacja!

    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię tego typu golfów, ale na Tobie wygląda świetnie! :)
    Pozdrawiam i zapraszam! ♥
    http://marianna-pisze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń


  23. Uwielbiam Twojego bloga!
    Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Za komentarz do posta odwdzięczam się trzema komentarzami :)

    http://www.sandrakopko.com/2017/02/snowy-fur.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny ten sweterek! lubię takie długie :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się podoba jak to wszystko ze sobą wystylizowałaś

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podoba mi się cała stylizacja. :D

    iinnetakie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochanie moje już ci to mówiłam na uczelni i jeszcze raz to powtórze. Niesamowite połączenie sweterka do czapki. Ślicznie w nim wyglądasz !
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Looks like a warm and comfy winter outfit. :)
    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  29. klik:$29,52
    Super Ci w tym swetrze. Myślę, że dobrze byś wyglądała też w takim rdzawym kolorze włosów, bo bardzo ładnie Ci w tym kolorze.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
  30. Styl i klasa! Wyglądasz bombowo! :)

    nicoolsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Genialna stylizacja. Wyglądasz oryginalnie. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz wyjątkową urodę. Świetny blog. Obserwuję i zapraszam do siebie! :)
    rosjanka-oficjalnie.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. LOVED this post Veronica, you have an awesome style!
    Lots of love,
    Marina Rosie x
    https://marinawriteslife.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  34. Love the color, length, and fit of this tunic style sweater!

    Amy Ann
    Straight A Style

    OdpowiedzUsuń
  35. Lovely outfit! Thanks for your comment on my blog, sure we can follow each other! :)♡

    xoxo
    Lisa from hashtagbeyourself.blogspot.ch | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, ta czapka jest bardzo oryginalna!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Genialny fason ma ten sweterek. Mimo tego, że nie lubię golfow ten mi się podoba. Wgl na pierwszym zdjęciu wyglądasz jak lalka *,*
    daruciaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. thanks for the comment! :)
    yes follow to follow :)

    I'm follow you!
    Follow me » Strawberry ❤

    OdpowiedzUsuń
  39. Thanks a lot :D But I'm following you for a long time :)

    Nice look :D Love the knitt

    NEW COOKING POST | Gratin Codfish with Ham.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Gorgeous outfit babe. Love that cute hate and the loose jumper are just glorious.

    xoxo Ashon
    http://ashonfashionary.com/how-to-style-long-baseball-jackets/

    OdpowiedzUsuń
  41. Awesome look wearing all the details with a perfect colors!
    Have a good week beauty!
    xx
    Mónica Sors
    MES VOYAGES À PARIS
    NEW POST: LACE CROP TOP + FLARE PANTS

    OdpowiedzUsuń
  42. Lovely outfit dear, your hat is gorgeous.

    Bernie, xx
    The Style Fanatic

    OdpowiedzUsuń
  43. Adorei o post e estou amando o seu blog! Já estou seguindo. Beijos
    www.achatadebatom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Moją uwagę przykuł szalik, który masz na sobie! Jest bardzo ładny :)

    Obserwuję!
    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzo ładnie to wygląda :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń