Obserwatorzy

wtorek, 7 marca 2017

BROWN SUEDE JACKET

Pierwsze promyki słońca równa się wielki uśmiech na mojej twarzy! Może wreszcie będzie można "wykluć się ze swoich norek". Co prawda przy takiej pogodzie znacznie ciężej wziąć się za naukę, ale czy przypadkiem ktoś nie powiedział, że "ruch to zdrowie" i "zdrowie jest najważniejsze"? No cóż, jestem gotowa na takie poświęcenie, żeby zamienić podręczniki na rower! 😄
Z powodu tego ciepełka mogłam założyć cieńszą, zamszową kurtkę, którą zamówiłam ze strony Sammydress.com razem z widocznym na zdjęciach pięknym, koronkowym chokerem. Jest ona bardzo wygodna i wykonana z miłego, dość lekkiego materiału. Dodatkowo, ku mojemu zaskoczeniu, na metce widnieje napis "Zara". Ta kurtka już stała się moim ulubieńcem i jestem pewna, że często będzie można mnie w niej zobaczyć! 😉

The first rays of the sun equals big smile on my face! Maybe, finally we will be able to "get out of our minks". It is true that in this weather it is harder to learn, but someone said that "the movement is health" and "health is the most important, isn't he? Well, I'm ready for such a sacrifice to turn textbooks on bike! 😄
Because of that warmth I could wear thinner, suede jacket, which I ordered with beautiful, lace choker - both from the website Sammydress.com . It is very comfortable and made of soft, little lightweight material. In addition, which is a big surprise for me, on the label there is the inscription "Zara". This jacket has already become my favorite and I'm sure that you will often see me in it! 😄


kurtka/jacket -  Sammydress [CLICK]
sukienka/dress - New Look
bransoletka/bracelet - prezent/gift
zegarek/watch - chiński sklep/Chinese shop
torba/bag - Olika
buty/boots - Lasocki

ZAPRASZAM NA | FIND ME ON

Snapchat: veronicalucy1

66 komentarzy:

  1. Przepiękna stylizacja bardzo podobają mi się takie kurteczki :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale slicznie wyglądasz :D Piękna stylizacja <3 !

    start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja! Jesteś bardzo ładna. Ja już nie mogę się doczekać spotkań ze znajomymi na rowerach.

    Pozdrawiam
    Enjoy Lifeee (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprwdę wyglądasz obłędnie!
    Masz bardzo ciekawą, wyjątkową urodę...
    Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny zestaw :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pięknie :oo
    bardzo podobają mi się twoje kreski i fryzurka :)
    Miłego wiczoru! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Żakiecik jest przecudny <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/black-coat.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna stylizacja ;) Piękna kurtka :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Stylizacja cudna, choć trochę jeszcze za zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja, jestem pod wrażeniem :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie


    zapraszam do mnie : https://www.instagram.com/eskucinska/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładna sesja zdjęciowa, i ciekawa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna kurteczka taka charakterystyczna, piękna!
    obserwuję :*
    kmmbffl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta kurtka jest genialna :) Super post

    Obserwuję, chętnie poczytam więcej ;)


    http://odrobinapolotu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznotka z ciebie ;D!
    Pozdrawiam :)
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. ładnie Ci w tej kurtce :)
    ja wole troszkę inne fasony :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna ta kurteczka, ogólnie całe połączenie bardzo mi się podoba :)

    zofia-adam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny post. Wszystko mi w tej stylizacji do siebie pasuje. Sama chętnie bym się tak ubrała :)

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna ta kurteczka jak i cała stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że podobnie reagujemy na pierwsze promienie słońca :D

    Zaobserwowałam ;)
    theselfishblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Oryginalna stylizacja, kurteczka na pewno będzie świetnie wyglądać w bardzo różnych kombinacjach. Mam te kozaki Lasockiego i bardzo je lubię.
    Zaobserwowałam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Amazing look.

    KIsses
    http://pimentasdeacucar.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurteczka jest przepiekna :D Sama mam nawet podobna
    Cała stylizacja równiež wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetnie Ci w tej kurtce! Cały look jest genialny :)
    ann-aspiration

    OdpowiedzUsuń
  26. wow, very cute look! both cool and girly!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie *.*
    Jesteś strasznie szczuplutka :*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. kurtka bardzo mi się podoba, jest w niej coś innego super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Biżuteria bardzo przyciągnęła moją uwagę :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wow, bardzo Ci pasuje ta stylizacja :)
    http://uglyographyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. super stylizacja :)
    kochamjesc98.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurtka bardzo mi się podoba.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne zdjęcia, przepiękna kurteczka.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/
    U mnie już wiosna hah :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna kurteczka - zakochałam się. :)

    Stylizacja jest godna pozazdroszczenia, magiczna i jakże nietuzinkowa - tylko pozazdrościć niebanalnej urody. :)

    Pozdrawiam cieplutko, dodaję do obserwacji i zapraszam do siebie. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  35. wow wyglądasz niesamowicie :)Cudowna stylizacja:-)
    Fakt ciężko jest wysiedziec w te pierwsze wiosenne przyjemne dni nie tylko w szkole-mi osobiście w pracy też:-)
    P.S.obserwuje
    pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Stylizacja bardzo w moim guście! <3 Wyglądasz ślicznie! U mnie już był taki dzień,że można było iść na krótki rękaw w cienkiej skórce bez kurtki zimowej :) Ale jak to Holandia - raz słońce raz deszcz :D
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna kurteczka :)
    Piękny masz uśmiech !

    OdpowiedzUsuń
  38. cudowne wyglądasz ;) kurteczka petarda ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie wyglądasz ;*
    super zestaw
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. już dużo słyszałam o tej kurtce, że ma właśnie metkę Zary <3
    po klikane
    ps. jeżeli masz czas to moze i u mnie klikniesz ;)
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  41. Na modzie się nie znam, jednak stylizacje wyglądają bardzo pozytywnie:)
    Poda mi się Twój styl pisania :)
    Obserwuję!
    I zapraszam do mnie ;)

    http://zbieznaperspektywa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta kurteczka to moje marzenie od dziś. Bardzo mi przypadła do gustu :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post wyglądasz cudownie !! :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna stylizacja :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetny zestaw - świetna stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczna stylizacja! jesteś prześliczna :) zaobserwowałam i liczę na rewanż :*

    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Love your look and style

    Follow for follow?
    Chic Poradnik
    Blogs Showcase

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetna stylizacja, kocham takie sesje w plenerze<3

    Masz ochotę na wspólną obserwacje? bo ja z miłą chęcią :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  49. love that jacket! I have the same :D

    http://alafolie-toinsanity.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  50. ładna jest ta kurteczka :) ma fajny kolor i fason :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Genialna stylizacja. I śliczna figurka^^
    https://devildisorders.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Super żakiet!:) A poza tym bardzo podoba mi się Twój makijaż!:) Pozdrawiam i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetna ramoneska - szukam podobnej!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Bardzo ciekawa stylizacja! :)
    Kurtka jest świetna:)
    Bardzo mi się spodobał Twój makijaż :)

    Pozdrawiam,
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Przejrzałem chyba z 10 postów na Twoim blogu. Świetny blog! Taki natłok informacji i namalowanych przez zdjęcia historii, że nie wiem pod którym postem odpisać. Stwierdziłem, że tylko Cię pozdrowię i podziękuję 😉

    Jakbyś miała czas to zapraszam również tutaj:
    Blog - Tu kliknij :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Stylizacja oryginalna, co ówcześnie bardzo się ceni, zegarek i kurtka - cudo. :)
    Pozdrawiam, Obserwuję. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Hi.. Your blog is so good i love your post and images please keep on to post anymore i still waiting for new posts


    kelebihan Kamera GoPro Hero 3

    OdpowiedzUsuń
  58. Sammydress has many beautiful clothes
    I love the jacket :)

    I'm following. Would you like to follow back?
    http://experienciaseconstatacoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń