Obserwatorzy

poniedziałek, 27 marca 2017

ZAFUL OUTFIT

W dzisiejszym poście zobaczycie głównie rzeczy, które zamówiłam ze strony Zaful.com, a są to m. in. karmelowy półgolf, beżowa spódniczka z guzikami, czapka z pomponem oraz lustrzane okulary przeciwsłoneczne.
Muszę powiedzieć, że firma po raz kolejny stanęła na wysokości zadania - paczki otrzymałam bardzo szybko, a rzeczy odpowiadają zdjęciom i opisom na stronie. Co do jakości, to również jestem nią zachwycona!
Półgolf wykonany jest z miłego, rozciągliwego materiału, natomiast spódnica ze sztywnego, grubszego, a jej dodatkowym atutem są niewidoczne kieszonki po bokach. Jeśli chodzi o okulary i czapkę, to tutaj także nie mam się do czego przyczepić. Materiał, wykonanie, rozmiar - to wszystko jest świetne.
Z każdej z tych rzeczy jestem naprawdę bardzo zadowolona, na pewno idealnie się sprawdzą na nadchodzącą wiosnę.  A Wam co najbardziej przypadło do gustu? Piszcie! 😄

Today you'll see mainly things that I ordered from Zaful.com: caramel mock neck sweater, beige skirt with buttons, baseball hat with a pompon and mirror sunglasses.
I have to say the company once again stood on top of the task - I reveived the packages very quickly and the things look the same as on the pictures and in the description on the site. As for the quality, I am also delighted!
The mock neck sweater is made of soft, elastic material, while the skirt is made of stiffer, thicker and its extra advantages are invisible pockets on the sides. When it comes to sunglasses and baseball hat, I also can't complain about anything. Material, quality, size - thery are also great.
I am really satisfied with each of these things, they will be perfect for the coming spring. And what did you like most? Please write! 😄



półgolf/mock neck sweater - Zaful.com [CLICK]
spódnica/skirt - Zaful.com [CLICK]
czapka/basball hat - Zaful.com [CLICK]
okulary/sunglasses - Zaful.com [CLICK]
biżuteria/jewellery - lokalny sklep/local shop
buty/boots - Tom&Rose

ZAPRASZAM NA | FIND ME ON

Snapchat: veronicalucy1

79 komentarzy:

  1. Uwielbiam rzeczy z tego sklepu, są zawsze świetnej jakości. Przepiękna stylizacja, spódniczka oraz buty są cudne :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to chyba raczej nie założyłabym takich butów :)
    Jednak całość wygląda świetnie :)

    Życzę miłego wieczoru i zapraszam na moje rozdanie z okazji roku bloga :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Golf bardzo mi się podoba, jednak spódnica już nie w moim stylu :D Cała stylizacja wygląda świetnie, wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa stylizacja, ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam półgolfy. Świetnie wyglądają i pasują do wieeelu stylizacji :D
    Spódnica również bardzo mi się podoba. Poluję na taką tylko, że czarną lub jeansową :)

    http://niepoprawnymakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne okulary ;).
    http://modoemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku jaka piękna stylizacja ten półgolfik skradł moje serce
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. super wyglądasz! od dawna poluję na takie okulary <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczna stylizacja!
    Ps : Piękny makijaż kochana ;*
    Przy okazji, zapraszam na swojego bloga:)
    Be Beauty (klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja, cudowny makijaż, a spódniczka, sweterek i zegarek są niesamowite!

    OdpowiedzUsuń
  11. Great post,you look gorgeous!! *_*
    You asked me to follow each other, I followed you, hope you'll follow me back and if you do,let me know by leaving a comment on this post ---> http://beautyshapes3.blogspot.hr/2017/03/alien-outfit-zaful.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely outfit! I'm following you, hope you follow back :)

    OdpowiedzUsuń
  13. love you outfit....i follow you now, i hope you follow me back =)
    Kiss**

    http://anaandstyle.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute outfit, I love it <3
    I followed your blog :)

    MRS. MARGOT

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja! Spódnica piękna.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja, świetnie dobrane rzeczy :) Śluczy zegarek i biżuteria. Z twojego zamówienia najbardziej przypadły mi do gustu okulary ;)
    na-wrotkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam podobną spódniczkę :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Super spódnica! poluje od jakiegoś czasu na taką :D obserwuje, zapraszam do siebie! :)
    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Spódniczka jest idealna <3 Zestawienie super chetnie sama bym się tak ubrała <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/03/stylewepl-and-justfashionnow.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładna stylizacja, wszystko do siebie pasuje :)
    Pytałaś mnie o wspólną obserwację. Obserwuję, twoja kolej :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie :) Ślicznie się prezentujesz!

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Te spódniczki to absolutny hit! Sama mam taką tylko jeansową :) Czapka mi się nie podoba ale juz jak kto woli. Fajny blog, często wpadam. Obserwuję :)
    Zapraszam do mnie!
    http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo do twarzy ci w tym looku, ogólnie to jesteś piękna :*
    themoonnest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty świetnie dopełniają stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kochana, chyba mamy podobny gust :D ostatnio również zamówiłam z Zaful ten sweterek, okulary oraz czapkę :D z tym, że moja jest bez pomponika ;)
    wyglądasz świetnie, te buty były dobrym wyborem :) ładnie się komponują z całością :)
    dodaję do obserwowanych :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne okulary, a czapka bardzo Ci pasuje :)
    Pozdrawiam :) Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  27. Those colors look great on you! I'm already following you, now it's your turn!

    With love,
    sara

    priceless-ambition.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  28. na te okularki poluje bo widziałam podobne na ecarla

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. This outfit is simply stunning!
    http://angolodellamisantropia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  30. Na osobne rzeczy nie zwróciłabym uwagi, ale w całości wyglądają fajnie. Kolory są bardzo ładne.

    Mój blog<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Thanks for your comment on my blog, sure we can follow each other. :)♡

    xoxo
    Lisa from hashtagbeyourself.blogspot.ch | Instagram

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wyglądasz , mam takie gumiaczki tylko niebieskie , również mam kaszkietke również niebieską ;)
    Super outfit ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. You're looking great in this outfit.

    OdpowiedzUsuń
  34. You're looking great in this outfit.

    OdpowiedzUsuń
  35. Z stylizacji najbardziej podobają mi się okulary :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Ta czapeczka jest śliczna, ale troszkę nie w moim stylu najbardziej urzekł mnie zegareczek i sweterek
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. świetna stylizacja, muszę przyznać, że okulary bardzo mnie urzekły :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna stylizacja, najbardziej spodobała mi się prześliczna spódnica, okulary i zegarek. Czapeczka i buty nie są w moim stylu.
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. świetna ta stylizacja! Wszystko ze sobą świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Omg I love this outfit so much, you're a cutie *.*
    xo
    An Aesthetic Alien | Instagram | Facebook
    Youtube

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny ootd ;)
    Zapraszam do mnie: wikka-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. No wyglądasz bosko! Świetny wybór kochana :D
    Obserwuję i liczę na rewanż :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudowna stylizacja<3

    Masz może ochotę na wspólną obserwację? :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja osobiście dobrałabym inne buty zapewne, ale cała stylizacja jest ogółem świetna ! Szczególnie spódniczka skradła moje serce ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  45. Co za cudowna stylizacja! Mam podobną spódniczkę, ale brakowało mi do niej pomysłu. Będę zaglądać częściej po inspiracje ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Wszystkie rzeczy są świetne ale mi się najbardziej podoba ten pół golf :)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Thanks a lot :D I'm following you for a long time :)

    nice combo

    NEW GET THE LOOK POST | Pastels: The Right Way To Use Pastels on Casual-Chic Looks.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Super zdjęcia - Jak zawsze <3


    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  49. Super rzeczy! Jednak najbardziej podoba mi się zegarek, jest mega śliczny!

    Zapraszam ;)
    http://livetourevel.blogspot.com/2017/03/boyfriendy-w-innym-wcieleniu.html

    OdpowiedzUsuń
  50. Zajna stylizacja, Swter i to wszystko bardzo fajnie dobrabe kolorystycznie. Fajnie połączone wszysto a te okulary.
    Zapraszam: http://mytruetherapy.blogspot.com/2017/03/1-dzien-z-zycia-kini-oraz-jarka.html

    OdpowiedzUsuń
  51. Razem wygląda to genialnie :)
    Jesteś bardzo śliczna <3

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Podoba mi się spódnica
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  53. I really love your blog! I like your posts and photos! I follow you through the GFC, maybe you'll follow me too?

    I shall be very glad to friendship! Have a nice week!

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  54. świetnie wyglądasz ;) super rzeczy ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  55. Amazing outfits! Following, follow me back?
    Instagram @brunaestiloitgirl
    Blog | Facebook | Twitter | Canal Youtube 
    Beeijos (:

    OdpowiedzUsuń
  56. Love the shirt and the skirt! They fit you perfectly :)
    Kiss, Mariana Dezolt
    Messy Hair, Don’t Care

    OdpowiedzUsuń
  57. You look amazing dear!

    http://iameleine.blogspot.com/
    https://www.instagram.com/iameleineblog/

    OdpowiedzUsuń
  58. Super stylizacja,ale kalosze nie pasuja do calosci.
    Pieknie wygladasz :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Really adore your warm tone outfit, especially the button skirt, it looks very good on you, so stunning! Anyway, following each other is a nice idea, I have followed you on GFC #848, now waiting for your turn :)

    xoxo,

    |CHELSHEAFLO BLOG|
    |FACEBOOK| |INSTAGRAM|

    OdpowiedzUsuń
  60. Super, uwielbiam Twoje stylizacje! Są zawsze idealnie dopasowane. Kolorki w tej są świetne. Bardzo ładnie się malujesz :3
    Już zaobserwowałam ;)
    Pozdrawiam

    http://lucy--chan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Spódniczka jest rewelacyjna! Własnie takiej szukamy :)
    Pozdrawiamy! :) W wolnej chwili zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo fajny look ! ;)
    Pytałaś o wspólną obserwacje ;) ja już ;) liczę na rewanż ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Woooow! Jesteś naprawdę świetnie ubrana :) Podoba mi się taki look. Zainspirowałaś mnie, aby samej stworzyć podobną stylówkę ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń