Obserwatorzy

wtorek, 18 lipca 2017

POLKA DOT OUTFIT

Widzę, że bardzo mocno trzymaliście za mnie kciuki, bo muszę się Wam pochwalić, że zaliczyłam wszystkie egzaminy i wreszcie mogę zacząć wyczekane i upragnione WAKACJE! Jeśli chodzi o jakiś wyjazd, to tak naprawdę cały czas stoi pod znakiem zapytania, ale może Wy macie jakieś ciekawe plany lub też odwiedzicie jakieś fajne miejsce? Pochwalcie się w komentarzach! 😊
Ostatnio odebrałam z poczty paczkę od sklepu Zaful (uwielbiam to, kiedy muszę zasuwać do urzędu, bo Pan Listonosz nie raczył zadzwonić do drzwi), w której znajdowało się aż pięć rzeczy. Dwie z nich możecie zobaczyć w dzisiejszym poście, a są to komplet w grochy i skarpetki z kokardami. Jako dopełnienie postawiłam na czerwone usta, które sprawiły, że całość kojarzy mi się trochę ze stylem "pin up" i modą lat 50., ale taki efekt zdecydowanie do mnie przemawia zwłaszcza, że grochy wracają do łask. 😉
P.S. Zapraszam Was na mojego Instagrama [KLIK] - tam też dużo się dzieje!

I see that you were holding a thumbs up for me, because I have to boast that I passed all the exams and finally I can start awaited HOLIDAY! When it comes to a trip, it is still questionable, but maybe you have some interesting plans or visit some cool places? Write about it in the comments! 😊
Recently at the post office I picked up a package from Zaful (I love it when I have to go to the office, because Mr. Postman didn't call the door), in which there were five things. Two of them you can see in today's post and they are polka dot set and socks with bows. As a complement I chose red lipstick, which made that the whole looks like "pin up" style and the fashion of the 50s, but I definitely like such effect, because polka dot is again trendy. 😉
P.S. I invite you to my Instagram [CLICK] - there are also many cool things!


komplet w grochy/polka dot set - Zaful.com [CLICK]
skarpetki/socks - Zaful.com [CLICK]
zegarek/watch - lokalny sklep/local shop
okulary/sunglasses - lokalny sklep/local shop
buty/shoes - H&M

💙 ZAPRASZAM NA | FIND ME ON 💙

90 komentarzy:

  1. bardzo ładnie Ci w takim klimacie retro:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna stylizacja, pięknie wyglądasz! ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja :) Dobrana do Twojej figury

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku ale śliczny komplet, te skarpetki z kokardkami sa mega urocze.
    Cieszę się, że zaliczyłaś egzaminy - Gratulację ♥♥
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. wow it looks so lovely :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. CUdowna jest ta stylizacja i te skarpetki z kokardkami świetnie wyglądają <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna strój cały, grochy zawsze spoko wyglądają, Gratuluje super sesji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Charakterystycznie wyszło, bardzo mi się to co widzę podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny kombinezon :) Wyglądasz bombowo :)
    Pozdrawiam.
    https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak nie lubię kropek, tak tym outfitem mnie powaliłaś :D. Bardzo ładnie Ci w takiej stylizacji :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Komplet w grochy jest cudowny, uwielbiam ten motyw, ale tym skarpetką mówię nie, nie podobają m się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje zdanych egzaminów!
    Świetny komplet w grochy !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygląda taka całość :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/07/gray-top-z-odkrytymi-ramionami.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam styl retro, a ty idealnie to pokazałaś. Mega mi się podoba :D
    i jasne z chęcią wymienię się obserwacjami, ja juz obserwuję :D

    www.elizazdybel.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie za bardzo przepadam za takimi wzorkami, ale w całości prezentuje się wszystko bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Komplet jest super, śliczny <3
    Ładne okularki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wow! świetna stylizacja :) pinup girl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki fajny set! Skarpety chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so beautiful and chic
    P.S Would you like to follow to each others blog on GFC, Google+ and Bloglovin...
    Let me know
    Have a nice day

    Glamorous without the Guilt

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje za zdane egzaminy. Świetnie dobrana stylizacja, wyglądasz jak modelka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja wyjeżdżam na początku sierpnia więc jeszcze trochę ;)
    A co do stylizacji to Bardzo ciekawa i chodź to nie mój styl to mi się podoba i jestem pod wielkim wrażeniem :)
    potworek2277.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Odważna stylizacja, bardzo mi się podoba :)
    Widać że masz swój styl, super !
    Www.filozofgosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nice post. I love them socks

    http://tembelprenses.blogspot.com.tr

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowna i klimatyczna stylizacja :D
    wojciechowska-olaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz w tej sukience!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Congratulations for being done exams and enjoy your holidays!!! Woohoo! And I love it when I get mail too! ^^ These pieces from Zaful are so gorgeous and I can't wait to see your other products you received! Would you like to follow for follow? I'll follow on GFC, bloglovin and google +!


    Simplee Nikkie
    ----------------------

    I'd love to follow each other! :)

    Bloglovin'

    OdpowiedzUsuń
  29. gratulacje :D śliczne zdjecia ;) Obserwuje
    https://rabbit-hole-xoxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten outfit kojarzy mi się ze starymi filmami :D Ale uroczo to wygląda!
    MOJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna dziewczęca stylizacja i te kabaretki, obłędne :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ciekawa stylizacja :) Ja za kropkami nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie jestem zwolenniczką zakupów na Zaful, ale muszę przyznać, że stylizacja jest piękna:) Pozdrawiam:)
    www.kobiece-inspiracje.com

    OdpowiedzUsuń
  34. ten komplet jest cudowny! uwielbiam groszki, to ponadczasowy wzór! ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow, this is so cute!
    You looks amazing!
    Have a nice day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak pięknie <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. jejku *.* Cudownie wyglądasz! :D

    Pozdrawiam :3
    http://paulla-m.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluje zaliczenia egzaminów! :)
    Świetna, oryginalna stylizacja.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję zdania wszystkich egzaminów! :*
    Super komplecik! :) Podoba mi się Twoja fryzurka. <3
    Do takich skarpetek nie jestem przekonana.
    Pozdrawiam! :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię tego typu stylizacje :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina - BLOG

    OdpowiedzUsuń
  41. Ojej, pięknie ! Zdecydowanie w moim stylu :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale cudnie wyglądasz w tej stylizacji ;) Taka trochę w stylu retro :D To chyba przez te grochy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Great outfit. I followed you, hope you will follow me back :)

    https://anastasijamatic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ale świetna stylizacja.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo ładnie to wygląda :) obserwuję! :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam takie klimaty, outfit bardzo Ci pasuje, zwłaszcza ze względu na bladość. Jesteś śliczna! Gratuluję zaliczenia egzaminów <3
    healthycamomile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Komplet prezentuje się świetnie, ja jednak skusiłabym się na sam crop top. Wzór jest boski!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ciekawe zestawienie. Wyglądasz uroczo ♥

    Pozdrawiam,
    egzemplarz.blogspot.com(klik)

    OdpowiedzUsuń
  49. Bardzo odważna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie za bardzo przepadam za kropkami, ale Tobie pasują :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  51. jestem zakochana w tej spódnicy - całości nigdy bym nie ubrała, ale spódnica jest super!

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny zestaw :) A wakacje u mnie są pod wielkim znakiem zapytania, ale mam nadzieję, że wszystko wyjdzie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Hi dear! You have a fantastic blog, I really like it:)
    Do you want to follow each other? Let me know!
    HAVE A NICE DAY,
    XOXO
    https://stylishpatterns.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  54. симпатичный образ ))

    https://evgenijamir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Jestem pod wrażeniem tej stylizacji :) Wszystko pięknie!
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Do you still want to follow each other? I follow you and I'm waiting for your follow back :* Have a nice day!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Super w tym wdzianku wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale klimat! Mega pasuje Ci styl pin up! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Widać, że jesteś bardzo wesoła! Zapraszam do mnie :)


    joannaszymczakblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    The outfit looks so great.
    I follow you, hope you follow back, it would be my pleasure!
    Hugs,
    http://marie-luis.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  61. niesamowity outfit! pięknie wyglądasz:)
    ja już kochana obserwuję :*


    http://sandziv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. WOW!!Bardzo ślicznie ci w tych kropeczkach!! :)) Obserwuję ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Oryginalna stylóweczka ;D zastanawiałam się nad tymi skarpetkami :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Ładne zdjęcia. Gratuluje zdanych egzaminów i życzę udanych wakacji!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Hey! I am new at your blog (: I am following you now(;
    I hope you can visit mine and follow me back (; Have a good day!

    OdpowiedzUsuń
  66. Hej, wpadłam tylko na chwilkę, żeby dać znać, że wróciłam do blogowania ;)
    Dużo się u mnie zmieniło, wszystko poukładało, mogę działać :)
    W wolnej chwili zapraszam :* http://lamia-riae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  67. You look soo cute !!
    Great post !
    Follow for follow ?
    New post at my blog https://hisandherway.blogspot.ba/ ❤

    OdpowiedzUsuń
  68. Very nice blog. I follow you, figth back.
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  69. Very nice blog. I follow you, figth back.
    https://belyfashionadress.blogspot.ba/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  70. Bardzo fajnie wyglądasz! :D
    Pozdrawiam♥
    https://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. cudowny komplecik ;) wyglądasz zjawiskowo ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  72. Cudowna stylizacja! Wyglądasz pięknie <3

    Uśmiech dla Ciebie i miłego dnia! :)
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam stylizacje w stylu pin up 😍

    OdpowiedzUsuń
  74. Cudowna stylizacja w stylu pin-up :)

    mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń