Obserwatorzy

wtorek, 1 sierpnia 2017

SEE BLOGGERS GDYNIA 2017

Zgodnie z zapowiedzią, dzisiaj mam dla Was relację z festiwalu dla blogerów - See Bloggers, który miał miejsce w dniach 22-23 lipca w Pomorskim Parku Naukowo-Technologicznym w Gdyni. Ponieważ była to impreza zamknięta, co jest równoznaczne z tym, że trzeba było otrzymać "zaproszenie", każdy uczestnik, prelegent, partner otrzymywał specjalną opaskę oraz identyfikator, które trzeba było wcześniej odebrać (i stracić lata swojej młodości w fantastycznej kolejce 😁).
Sam budynek został podzielony na kilka stref - Cooking, Photo&Travel, Fashion&Design, Parenting&Beauty, Photo&Technology, a w każdej z nich znajdowały się stanowiska różnych firm, które przedstawiały swoje oferty, a także wiele atrakcji i konkursów. Była tam również Strefa Główna, do której można było w każdej chwili wejść i posłuchać wywiadów, prelekcji itp. Dodatkowo, w ciągu tych dwóch dni, każdy z nas miał "warsztaty" - zapisy odbywały się wcześniej na zasadzie "kto pierwszy", a ja w sumie miałam ich cztery - trzy w sobotę oraz jeden w niedzielę.
Naturalnie nie obyło się bez próbek, prezentów, upominków.
Była to moja pierwsza tego typu impreza (zapewne z łatwością można było to zauważyć 😂) i ogromnie się cieszę, że miałam okazję uczestniczyć w czymś takim. Festiwal zgromadził około 1500 twórców internetowych i fajnie było znaleźć się w towarzystwie osób zajmujących się podobną tematyką. Wydarzenie dało mi też dużo cennej wiedzy, którą mogłam nabyć od osób bardziej doświadczonych (mam nadzieję, że będzie to widoczne w przyszłości na blogu 😊). No i chyba najważniejsze - świetnie się bawiłam!
Jeśli nie poruszyłam jakiejś kwestii, to śmiało pytajcie w komentarzach, bardzo chętnie odpowiem, a teraz zostawiam Was z dawką zdjęć!

According to the announcement, today I have for you a report from the bloggers' festival - See Bloggers, which was on 22-23 July in the Pomerian Science and Technology Park in Gdynia. Because it was closed event, which means that you must receive an "invitation", each participant, speaker, partner got a special band and ID, which you had to collect earlier (and lose the years of your youth in a fantastic queue 😁).
The building was divided into several zones - Cooking, Photo&Travel, Fashion&Design, Parenting&Beauty, Photo&Technology and in each of them there were the positions of the various companies that presented their offerings. There were also a Main Zone, where you could always go in and listen to interviews, lectures etc. In addition, during those two days, each of us had "workshops" - registrations were earlier, on the basis of "who's first" and, all in all, I had four - three on Saturday and one on Sunday.
Naturally, we got samples, gifts.
It was my first party of this kind (probably it was easily to notice that 😂) and I am very happy to have the opportunity to participate in something like this. The festival accumulated around 1500 web creators and it was great to meet people dealing with similar topics. The event also gave me a lot of valuable knowledge that I could acquire from more experienced people (I hope it will be visible on the blog in the future 😊). And most importantly - I had a great time!
If I didn't mentioned something, ask it in the comments, I will be happy to answer and now I leave you with some photos!



Warsztaty z Pharmaceris/Worshops with Pharmaceris:


Warsztaty/Workshops: "ASUS Fashion Photo - Fashion Deconstruction"




💙 ZAPRASZAM NA | FIND ME ON 💙


74 komentarze:

  1. Super i zapraszam do mnie http://erramood.blogspot.com/2017/07/letni-wieczor.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż żałuję że mnie tam zabrakło �� super zdjęcia ☺️

    alchemia-urody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również byłam w tym roku po raz pierwszy na See Bloggers, jestem bardzo zadowolona z tego festiwalu :D

    Do zobaczenia za rok? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiało być na prawdę ŚWIETNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie byłaś ubrana ;)

    klaudia-niescioruk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy jeszcze nie byłam
    na festiwalu dla blogerów,
    ale zdjęcia są naprawdę fajne. :)
    Nie dziwię się, że się dobrze bawiłaś,
    mam nadzieję, że kiedyś również uda mi się
    uczestniczyć w podobnym festiwalu. :D
    Pozdrawiam,

    nastolatka-marzycielka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for comment - I follow you now, please refollow.

    http://lacolorfulpassion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  8. to musiało być świetne spotkanie ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna inicjatywa! Mam nadzieję, że w przyszłości sama będę mogła uczestniczyć w takim wydarzeniu! :)
    Pozdrawiam,
    Mój blog<-- zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak bede piekna i slawna to takze bede uczestnikiem seeblogers ;D pozdrawiam ;*

    ciotkastiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzmi świetnie! Zazdroszczę ! ;)
    Infinita-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, że mogłaś uczestniczyć w takim evencie i dowiedzieć się wielu ciekawych i na pewno cennych informacji. :) W przyszłości też z chęcią wzięłabym udział w See Bloggers. :)
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. This looks like such a wonderful event!! Xo, Ellese

    Rock.Paper.Glam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing pictures!
    xx, Anna Lea
    http://growingcircles.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post and beautiful photos!
    Have a lovely day, dear!

    OdpowiedzUsuń
  17. It looks like a stunning event :D
    http://itsallabouttheglowxoblog.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  18. zaproszenie miałam, jednak nie byłam w stanie dojechać :(

    _____________
    PorcelainDesire ♥
    

    OdpowiedzUsuń
  19. super wydarzenie ;) mam nadzieję, że i ja się kiedyś na takim znajdę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdroszczę Ci także chciałabym uczestniczyć w tym wydarzeniu <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  21. Very nice, thanks for sharing!
    xx- Nina

    http://www.ninalnguyen.com/2017/07/summer-florals.html

    OdpowiedzUsuń
  22. See Bloggers <3 Chciałam w tym roku pojechać,ael termin mi nie pasował ;-; Myślę że za rok mi się uda :D
    https://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajna relacja z See Bloggers. Trzeba przyznać, że jest to jedno z najlepszych wydarzeń blogowych w Polsce. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zazdroszczę. Fajnie jest wziąć udział w takim wydarzeniu. ;)
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. super wspomnienia ;) piekne zdjecia :)
    mozemy obserwowac, ja juz ;)
    pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja osobiście jeszcze nigdy nie byłam na takim wydarzeniu, ale mam nadzieję, że kiedyś, może za kilka lat też będę w czymś takim uczestniczyć.
    Na pewno są to wspaniałe wspomnienia, a zdjęcia piękne ;)

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładną sukienkę miałaś, widziałam, że poświęciłaś jej odrębny post. Dziękuję za wizytę na blogu,chętnie przystanę na wzajemną obserwację. Pozdrawiam,
    Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje! :)
    Wzajemna obserwacja - jak najbardziej ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję!!
    Wzajemna obserwacja- jest super!
    Już obserwuję
    i zapraszam do mnie
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie byłam na tej imprezie a mieszkałam tak długo obok Gdyni. Teraz kiedy mieszkam o wiele dalej bardzo żałuję, że nie zgłosiłam się na See Bloggers :)
    Zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne zdjęcia robisz :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Żałuję, że mnie tam nie było :/ Ale cóż, widzę, że było świetnie! ;)

    Olga Blog

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne wydarzenie! Genialne zdjęcia! Zazdroszczę ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. żałuję, że mnie nie było ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach takie spotkania są super sprawą. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  36. Byłam! I u mnie na blogu też jest recenzja tego wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. To musiało być ciekawe doświadczenie, sama chciałabym się kiedyś wybrać na taki festiwal :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. Zazdroszczę, też bym chciała bym na takim evencie!
    Obserwuje :)

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję takiego wyróżnienia w takim razie :) Wygląda super.
    Serdecznie zapraszam na mojego nowego bloga, dopiero zaczynam: anniesliving.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. idea spotkania super, szkoda tylko, że w trakcie dochodziło do niemiłych sytuacji o których czytałam u innych dziewczyn, jak np. wynoszenie rzeczy ze stoisk :-/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale Ci zazdroszczę, to musiało być niesamowite doświadczenie:) Obserwuję będzie mi miło jak odwiedzisz mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiedziałam, że takie coś w ogóle jest organiozwane :O super sprawa, na pewno było rewelacyjnie :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  43. To musiało być dla Ciebie fantastyczne doświadczenie :) Fajnie, ze takie coś istnieje ;D

    Zapraszam do siebie:
    porannepogaduszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Żałuję, że nie mogłam uczestniczyć, zbyt późno się dowiedziałam i zjechałam z Trójmiasta dwa dni przed rozpoczęciem... Widzę, że to była dla Ciebie cenna i cudowna lekcja! Oby takich więcej.
    Pozdrawiam // http://ksiazkiwpiekle.blogspot.com/2017/08/piekielny-lipiec.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Czyli widzę, że spotkanie się udało. Sama z chęcią bym się na nie wybrała.

    Pozdrawiam kochana :* glamcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Amazing event!

    http://marylyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Nigdy nie byłam na takim wydarzeniu. Tak mi się nasuneły dwa pytania. Czego dotyczyły warsztaty? Co nowego można się dowiedzieć na takim wydarzeniu?

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale super!!! Chciałabym uczestniczyć w takim wydarzeniu!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/little-hollywood.html

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię takie spotkania, miałam okazję się tam pojawić, ale zrezygnowałam. Może innym razem się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Zdjęcia oglądałam z przyjemnością, musiało być świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  51. fajna relacja :D u nas jedna część bloga - Karolina - też była :D
    ja juz wtedy w Norwegi :D wiec nie miałam okazji, ale moze nastenym razem :)
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Musiało być świetnie :)
    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Musiało być naprawdę super, zazdroszczę :D
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie przepadam za takimi wydarzeniami, ale fajnie, że się dobrze bawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  55. This looks awesome! I've never been to a blogger event, but I'd love to go one day; it must be so fun :D
    http://www.laveinechronicles.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Oh. thank you for interesting post)
    i'm a new follower of your blog, can you follow mine and support me?

    FASHIONLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  57. Ja za rok będę startować, może akurat się uda. Choć ta cała nagonka o Niby złodziejach mnie odstrasza, choć zastanawiam się ile w tym prawdy...

    OdpowiedzUsuń
  58. Seems like it was a fun event! :)

    http://www.couture-case.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Sounds like a great event, great post.

    http://edaowo-fashion.blogspot.co.uk/?m=0

    OdpowiedzUsuń