09:35

JA I FENIX | PIERWSZA ILUSTRACJA NA TABLECIE XP-PEN ARTIST 15.6 PRO

Pierwsza ilustracja wykonana na tablecie XP-Pen Artist 15.6 Pro. Z okazji nawiązania współpracy z marką XP-Pen postanowiłam stworzyć ilustrację przedstawiającą kreskówkową mnie i maskotkę, brand hero marki - Fenixa 😄
Co sądzicie o ilustracji? 🤔


The first illustration that I made on the tablet XP-Pen Artist 15.6 Pro. On occassion of establishing cooperation with the XP-Pen brand, I decided to create an illustration depicting the cartoon version of myself and mascot, brand hero of the brand - Fenix ​​😄
What do you think about illustration? 🤔


Program - Krita
Tablet - XP-Pen Artist 15.6 Pro




16 komentarzy:

  1. Ilustracja jest mega, myśle że nadawałaby się jako plakat do pokoju bądż obrazek do wrzucenia w ramkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba. Barwy są mega kolorystyczne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło super! Bardzo podoba mi się twój styl ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale talent! *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale genialnie to wyszło! Super, czekam na kolejne pracę.
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne! Taki talent warto rozwijać! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Meeega, bardzo ładne cienie!

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło zajebiście!! ale czad! jak ja bym chciała tak umieć ;o!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Veronica Lucy Art , Blogger