03:14

DIY Z MOJ膭 MAM膭 | OZDOBA DO OGRODU 馃槉

W dzisiejszym filmie moja mama i ja robimy ozdob臋 do ogrodu :) Wykona艂y艣my j膮 z rzeczy, kt贸re znalaz艂y艣my na dzia艂ce, w gara偶u, czyt. drugie 偶ycie rzeczy z wiosennych porz膮dk贸w :D Wykorzysta艂y艣my trzcin臋, napocz臋te farby, star膮 doniczk臋, bazie, forsycj臋 :) Zar贸wno moja mama, jak i ja bardzo lubimy robi膰 takie rzeczy - plastyczne, kreatywne, artystyczne, bardzo nas to odpr臋偶a. Efekty naszej pracy w dzisiejszym filmie, zapraszamy do ogl膮dania :)


Zach臋cam do zasubskrybowania kana艂u, zostawienia 艂apki w g贸r臋 pod filmem i odwiedzenia moich innych medi贸w spo艂eczno艣ciowych :)

instagram.com/veronicalucyart

facebook.com/artveronicalucy


In today's video we are making a decoration for the garden with my mother :) We made it from things that we found on the plot, in the garage, i.e. the second life of things from spring cleaning :D

We used reeds, unpainted paints, an old pot, catkins, forsythia :) Both my mother and I really like to do such things - artistic, creative, it relaxes us a lot. You can see the effects of our work in today's video, we invite you to watch :)


I encourage you to subscribe to the channel, like and comment the video and visit my other social media :)

instagram.com/veronicalucyart

facebook.com/artveronicalucy





2 komentarze:

Copyright © Veronica Lucy Art , Blogger