07:06

MARKERY Z ALIEXPRESS - TOUCHFIVE

Wiecie już, że lubię rysować, jednak dotychczas na blogu pokazywałam jedynie prace wykonane ołówkiem. Ostatnio jednak zachciało mi się czegoś trochę innego i tak właśnie odkryłam markery na bazie alkoholu. Najpierw dużo o nich czytałam, oglądałam filmy, jakieś recenzje, zdjęcia itd., aż w końcu postanowiłam sama je zamówić. Być może niektórzy z Was wiedzą, ale markery dostępne stacjonarnie w sklepach plastycznych (np. Promarkery, Brushmarkery, Kuretake itp.) są dość drogie, bo ich koszt to około 10-14 złotych za sztukę. Tu z pomocą przyszedł mi Aliexpress (moje pierwsze zakupy na tej stronie), bo tam właśnie zamówiłam zestaw markerów TOUCHFIVE, którego recenzję zobaczycie w dzisiejszym wpisie. Do wyboru było wiele opcji, jednak ja zdecydowałam się na 80 kolorów, paletę "Animation".

You already know that I like drawing, but I on the blog I showed only artworks made by using pencil. Recently, I want to try something different and I discovered alcohol-based markers. Firstly, I read a lot about them, watched movies, reviews, photos etc. and I finally decided to order them myself. Perhaps some of you know, but markers available ar art stores (such as Promarkers, Brushmarkers, Kuretake etc.) are quite expensive, because their cost is about 10-14 PLN per item. Here came Aliexpress (my first shopping on this site), beacuse that's where I ordered a set of TOUCHFIVE markers, which review you will see in today's post. There were many options, but I chose 80 colors, the palette "Animation".


Na przesyłkę czekałam dokładnie 3 tygodnie i myślę, że nie jest to długi czas, bo paczka szła do mnie aż z Chin. Za 80 kolorów zapłaciłam około 150-160 złotych, co w przeliczeniu daje niecałe 2 złote za jeden!
Markery znajdują się w materiałowym pokrowcu z uchwytem do przenoszenia, co jest dla mnie świetnym rozwiązaniem, bo z łatwością mogę je zabierać np. na działkę czy na studia do Warszawy.
Naturalnie posiadają dwie końcówki - cieńszą i grubszą, które zobaczycie na poniższych zdjęciach.

I waited 3 weeks for the package and I think it's not a long time, because it came to me from China. For 80 colors I paid about 150-160 PLN, which in turn gives you less than 2 PLN for one!
Markers are in a material case with carrying handle, which is a great solution for me, because I can easily take them for example to studies in Warsaw.
Naturally, they have two endings - thinner and thicker, which you will see on the pictures below.


Gdy tylko otrzymałam paczkę, wpadłam na pomysł zrobienia wzornika kolorów, żeby łatwiej móc je dobierać do moich przyszłych prac. Moim zdaniem są one po prostu piękne i z taką ilością już naprawdę możemy "zaszaleć".
Warto również wspomnieć, że kolory na skuwkach są bardzo zbliżone do rzeczywistej barwy tuszu, co jest ogromną zaletą. Spodobało mi się też to, że każdy kolor oprócz numeru posiada swoją indywidualną nazwę - np. bordowy - Wine Red.
Czekając na ten zestaw, kilka tygodni temu w Gdyni, odwiedziłam tamtejszy sklep plastyczny i kupiłam swoje pierwsze Promarkery - na próbę 3 kolory. Osobiście nie zauważyłam większych różnic między nimi a TOUCHFIVE (te drugie może odrobinę bardziej się rozlewają), więc myślę, że są to dobre tańsze zamienniki. W każdym razie póki co ja jestem z nich zadowolona. 😄

When I received a package I came up with the idea of making a color template so that it will be easier for me to choose for my future drawings. In my opinion they are simply beautiful and with them we can really "go crazy".
It is also worth mentioning that the colors on the caps are very close to the color of the ink, which is a big advantage. I also liked that every color except for the number has its own name - for example burgundy - Wine Red.
Waiting for this set, a few weeks ago in Gdynia, I visited the art store and bought my first Promarkers - 3 colors for the test. Personally, I haven't notived any major differences between them and TOUCHFIVE (the latter maybe spilled a little more), so I think that they are good cheaper alternatives. All in all, I am really satisfied. 😄



Testowaliście TOUCHFIVE? A może znacie inne tańsze zamienniki markerów? Lub jakiekolwiek "perełki" z Aliexpress (kredki, farby itp.)? Piszcie! 😊

Did you test TOUCHFIVE markers? Maybe you know other cheaper markers? Or any good alternatives from Aliexpress (crayons, paints etc.)? Please write! 😊


💜 ZAPRASZAM NA | FIND ME ON 💜

71 komentarzy:

  1. WAWWWWWW , I want themmmmm :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!!! Amazing!!

    http://sosweetgirlythings.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ile ich jest <3 Chętnie bym przygarnęła <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dużo!!
    Zgadzam się na wspólną obserwację- fajny pomysł :)
    Już obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jej ale piekne! tez niedlugo sobie chyba je zamowie bo przydadza mi sie na studia :)

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG TINYPURPOSE OFFICIAL / klik /

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne markery, ale nie wiem, gdzie trzymałabym tyle sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Był taki czas że i ja rysowałam portrety ołówkiem ze zdjęć teraz ze względu na brak czasu zdarza się to rzadko jesli chcesz zobaczyć moje prace zapraszam na insta gdzies tam są zakopane bądź na Facebooku znajdź " Karina Małecka - portrety" buziaki piękna

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uwielbiam rysować i te markery rzeczywiście się przydają. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję Ci za ten wpis. Jestem uczennicą liceum plastycznego i do tej pory korzystałam głównie z promarkerów i droższych "pisaków". Ciekawa jestem też wydajności. A co do rozlewania... To nie zawsze jest minus :) Aczkolwiek - często. Zaopatrz się też w Microny - liczą sobie za nie konkretnie - ale takie cieniutkie kreseczki są przepiękne.

    Pozdrawiam, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezła kolekcja, robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oh my God! This collection is amazing! Really realyl wonderful! I like markers, so much! Great post.

    Visit me, and follow. See you soon. Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  12. That s what I need :)

    http://allornothing-blog.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy o tym nie słyszałam ale kolory prezentują się świetnie. :)

    https://ariicoco.blogspot.com/2017/08/sun.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna sprawa dla kogoś kto kocha rysować!

    https://lessarax.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  15. no to miłego rysowania :D :P
    http://magdelblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. God, so many lovely colors! <3


    http://www.couture-case.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Jestem w szoku, szczerze pierwszy raz słyszę o czymś takim, musi być ciekawy efekt! Chciałabym zobaczyć jakieś twoje prace nimi wykonane :)
    No i super, że się dobrze sprawują czasem te "chińskie produkty" z zagranicy lepiej się sprawują niż te "chińskie" które już są w Polsce i kosztują 2-3 razy więcej :/

    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie słyszałam o takich markerach, ale wyglądają naprawdę super !
    Czekam na Twoje dzieła wykonane z ich pomocą :)
    Pozdrawiam
    https://coscudownego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! Ile kolorów, jestem pod wrażeniem. Teraz czekam, żeby zobaczyć Twoje prace wykonane tymi markerami. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. oj sama bym chciała taką kolekcje <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  21. Też się kiedyś zastanawiałam nad markerami z Ali, ale kupiłam skromny zestaw Promarkerów jako gwarancja jakości. :)

    Have a nice day!
    murasakiiroanu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. To teraz czekamy na Twoje prace wykonane tymi markerami :)
    Pozdrawiam
    zmienicswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Thank you for visiting my blog. Follow you dear!
    Welcome to my blog - bezdushna.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  24. O ale ich dużo! :D

    http://rilseee.blogspot.com/2017/08/przepis-na-zycie.html

    OdpowiedzUsuń
  25. szczerze mówiąc, nigdy nie zamawiałam takich rzeczy na alie. Muszę chyba przeglądnąć stronę dokładnie...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy jeszcze nic nie zamawiałam z tej strony :)
    Pytałaś mnie o wspólną obserwację. Obserwuję, Twoja kolej :)

    Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale dużo kolorów!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ile dobroci! Nie słyszałam jeszcze o takich markerach :) a i masz przepiękny kolor paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Hi, Veronica.
    Thanks for your comment.
    Your blog is beautiful.
    Diego || Diego Morais Viana

    OdpowiedzUsuń
  31. WOW, ale mega. Śliczne kolory, bardzo okazyjna cena.
    To teraz czekamy na dzieła z wykorzystaniem tych cudeniek :) ♥♥
    Pozdrawiam
    Buziaki
    https://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hello,

    Wooow !

    Sarah, https://sarahmodeeee.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń
  33. jaaaa ale mnustwo tego :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/08/flowers-denim.html

    OdpowiedzUsuń
  34. Dobrze, że się sprawdziły, bo trochę szkoda byłoby zapłacić tyle kasy za bubel :). Ale multum jest ich :D
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne markery. Ja teraz nie korzystam z takich rzeczy, więc nie znam tańszych zamienników.
    http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wow this is so cool!!!

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  37. Szczerze to nie słyszałam wcześniej o takich markerach. Patrząc na cenę, to faktycznie wyczaiłaś świetną okazję! :D
    Pytałaś o wzajemną obserwację, ja już. ;)
    Pozdrawiam
    unambitious33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Great post!

    Do you want to follow each other, if you want, follow me and leave the comment on my blog so I can follow you back!
    https://darijadujovic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow ale dużo markerów aż chce się je kupić bo kolorki przepiękne mój blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Zastanawiałam się nad tymi markerami, ale w mojej pracy i szkole liczy się precyzja... chyba jednak wole moje promarkery 12zł za sztukę bo mam pewność, że mnie nie zawiodą 😊 ~RINROE

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajny zestaw flamastrów i wart swojej ceny :)
    Teraz czekamy na jakąś Twoją pracę wykonaną z tych cudeńków :)
    mama-urwisa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne ;o Przydałyby mi się do mojego bujo! Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  43. Great post!
    I followed you! :) Please follow me back.

    https://airidamatulevic.blogspot.lt/

    OdpowiedzUsuń
  44. Mają świetną cenę i wyglądają bardzo estetyczne, kolory też super <3

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nie słyszałam o tych markerach ale czytając twojego posta żałuje ze nie znałam ich wcześniej :D

    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam swoją przygodę :)
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie uzywam markerow, ale bardzo ciekawa recenzja :)
    Świetny post, czekam na kolejne!
    Pozdrawiam i zapraszam ♥
    http://marianna-mysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Wróciłam do tego wpisu... Cholera. Kuszą mnie te markery.
    Mocno mnie na nie nakręciłaś.
    Szczególnie przydałyby mi się w ostatnim rysunku. Jest nawet w moim ostatnim wpisie na blogu.

    Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki, Monika z bloga http://by-monique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Great post! ♥ Do you want to follow each other? I could follow you on GFC and for me it would be wonderful if you'll like my Facebook page https://www.facebook.com/adukeviciuteblog/ ! Thank you ♥

    http://itsmeieva.blogspot.lt/

    OdpowiedzUsuń
  49. świetne są te markery, jednak nie wiem gdzie trzymałabym taką kolekcje:) Mi wystarczają pare sztuk haha:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Oh dear, great post. Really♥

    https://sosihappylife.blogspot.ba/

    OdpowiedzUsuń
  51. Jaka duża gama kolorów. Ja markerów używam tylko do moich kolorowanek antystresowych, a tak to raczej nie specjalnie jestem uzdolniona plastycznie :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  52. Hi! Of course! I follow you :)
    Please, follow me back
    http://ictvaer.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  53. Woah! I didn't know this brand but I need those markers now haha! I only have a few Copic because they're so expensive... Thank you so much for sharing and for the awsome review :)

    http://purflefox.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  54. Wow, interesting post! You draw very great, lovely ♥

    El Rincón de Paulagc

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne cuda wyczarowałaś dzięki tymi markerami! Własnie one zachęciły mnie do zakupy! :D

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie słyszałam o tych markerach choć muszę się przyznać, że czasem robię małe zakupy na alie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Wow zazdroszcze! Są świetne ;-)
    Pozdrawiam, w wolnej chwili wpadnij; justynaax.blogspot.com
    kom za kom?

    OdpowiedzUsuń
  58. Ale gama kolorów! Tyle cudownych odcieni, zakochałam się ♥

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Łał, imponująca ilość :)
    Ja niestety nie posiadam talentu plastycznego :( Tobie za to życzę wielu kolorowych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Też je niedawno kupiłam i myślę, że jak na tą cenę są całkiem niezłe ;) Więcej napisałam u siebie ;)

    http://alexsketchbook.blogspot.com/2018/06/markery-touch-five-czy-warto.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Veronica Lucy Art , Blogger