10:58

DRAWING - RED LIPSTICK MONSTER

Zmagań z markerami ciąg dalszy, a to dlatego, że postanowiłam pójść krok dalej i spróbować wykonać portret w stylu realistycznym. Powiem Wam, że markery alkoholowe bardzo mnie zafascynowały i naprawdę spodobała mi się ta technika, zresztą myślę, że już zdążyliście to zauważyć!
Pracę wykonałam na zwykłej kartce z bloku technicznego o formacie A4, a przedstawia ona polską YouTuberkę Ewę Grzelakowską - Kostoglu, bardziej znaną jako Red Lipstick Monster. Jeśli śledzicie mojego Instagrama [KLIK], to wiecie, że w te wakacje podczas festiwalu dla blogerów See Bloggers udało mi się poznać i porozmawiać z Panią Ewą. Jest ona naprawdę bardzo pozytywną, miłą i wesołą osobą i cieszę się, że mogłam ją spotkać!
Było to moje pierwsze podejście do realistycznego portretu wykonanego za pomocą markerów i jestem ciekawa, jak Wam się podoba efekt końcowy. Piszcie! 😃

The struggle with markers continues, and that's beacuse I decided to go a step further and try to make a portrait in realistic style. I will tell you that alcohol markers fascinated me very much and I really liked this technique and I think you have already noticed it!
I made it on a regular sheet of A4 technical block and it presents a Polish YouTuber Ewa Grzelakowska - Kostoglu, better known as the Red Lipstick Monster. If you follow my Instagram [CLICK], you know that during this holiday at the bloggers festival See Bloggers I was able to meet and talk with Mrs. Ewa. She is really very positive, nice and cheerful and I'm glad I could met her!
It was my first approach to a realistic portrait made with markers and I'm curious how you like the final effect. Please write! 😃


Użyte przybory:


  • szkicownik Canson A4
  • markery TOUCHFIVE, Kuretake, Promarker
  • Micron 0,2 MM
  • Rystor 0,1 MM
  • biały żelopis Sakura Gelly Roll


💙 ZAPRASZAM NA | FIND ME ON 💙
Used items:


  • sketchbook Canson A4
  • TOUCHFIVE, Kuretake, Promarker markers
  • Micron 0,2 MM
  • Rystor 0,1 MM
  • white gel pen Sakura Gelly Roll

57 komentarzy:

  1. super projekt. jestem pełna podziwu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz dar, gratuluję. Świetny portret i naprawdę jest bardzo podobna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna praca, zachwycam się jak wykonałaś włosy 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie to wygląda! Możesz być z siebie dumna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne! *-*
    Bardzo lubię oglądać RLM. <3

    Zapraszam do mnie na konkurs!
    Buziaki,
    StormWind z bloga cudowneksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! ale sztos! Naprawdę masz taki talent, aż mnie zatkało :)
    Zapraszam: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku ten rysunek jest przepiękny.
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem w szoku, naprawdę świetna praca! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci to wyszło! masz talent!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tę youtuberkę i przepięknie ją narysowałaś !
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne, zastosowałabym tylko większe rozmycie tu gdzie robiłaś brąz, bo trochę wygląda to jakby miała policzki wklęsłe
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny rysunek, charakterystyczny styl i podziwiam za podjęcie się realistycznego portretu, bo dla mnie to czarna magia, wolę martwą naturę :D Pozdrawiam!
    https://l-i-f-e-isnt-fucking-easy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozwijaj ten talent, masz się czym pochwalić!

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudownie to wygląda!! ❤️ RLM byłaby zachwycona 💕
    Mój blog💕 pamiętaj, że obserwuje ❤️

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, amazing, so nice and interesting post darling!

    New post is on my blog. Visit me, Maleficent

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale zdolna z Ciebie bestia! :) Bardzo ładny obraz, zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  18. PETARDAA! JEJU JAKIE TO PIĘKNE <3
    http://poziomka1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Na prawdę świetnie ci wyszła! Masz talent!
    Pozdrawiam!
    Mój blog ♥

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz talent Dziewczyno! Obserwuję! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna Red Lipstick Monster <3

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękna praca, zrobiłaś coś niezwykłego! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. wow ale epicko Ci wyszło! zazdroszczę Ci talentu, od razu widać kto to, uwielbiam Ewę ;D

    Mój Blog^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mi się podoba Twój rysunek ;* Klasa! Dziękuję za odwiedziny.
    Wspaniały blog, zostanę u Ciebie na dłużej. Obserwuje i pozdrawiam serdecznie ♥
    Udanego weekendu. W wolnej chwili zapraszam do siebie http://recenzjella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka piękna praca, masz talent kochana!
    Swoją drogą uwielbiam tą youtuberką <3

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  26. Very interesting post! Thanks for sharing! ♥️♥️♥️

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna praca! Jesteś bardzo zdolna! Ja już obserwuję ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny portret! Można tylko pozazdrościć talentu :) Pozdrawiam ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Naprawdę dobra robota! Masz w sobie ogromny talent rozwijaj go ^^
    ----
    https://styluliczny.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Śuper blog i świetny post <3 obserwuję i zostaję ty na dłużej <3 ZAPRASZAM do mnie http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne, ja już obserwuję i czekam na ciebie! :)
    pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny rysunek! Ja również od czasu do czasu lubię zabawic się w realistyczne rysowanie, jednak preferuję ołówek, do markerów nie potrafię się przekonać :)

    Pozdrawiam, ifeelonlyapathy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciekawy styl :) Świetnie wyszło, od razu widać kto to! Ja też wstawiam rysunki na bloga, może i moje ci się spodobają. Zapraszam: im-dollka.blogspot.com/search/label/rysunki

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyno, ale Ty masz talent. Naprawdę, kłaniam się niziutko. Domyślam się, że to też godziny pracy, ale... wow. Cudowny rysunek i jestem pewna, że Ewce by się spodobał :>

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow masz na prawdę ogromny talent! Wyszło cudownie!
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  36. Woow!wspaniała praca <3 Zapraszam do nas: protistskitchen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięknie ci to wyszło :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. ale przepiękne!
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale super, jestem pod wrażeniem efektu, piękny rysunek ;)

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Też chciałabym mieć taki talent :) Pięknie
    Obserwuję :)
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Naprawdę świetnie Ci to wyszło i wspaniale, że udało Ci się ją poznać, zobaczyć ♥
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjny portret! Co za talent, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Veronica Lucy Art , Blogger