04:40

PIERWSZE PRODUKTY Z MOIMI GRAFIKAMI | EKO TORBY Z NADRUKIEM

Pierwsze produkty z moimi grafikami ju偶 dost臋pne! 馃槉

Powiem szczerze, 偶e jestem jednocze艣nie szcz臋艣liwa i dumna, 偶e w ko艅cu moje rysunki r贸wnie偶 jako "sztuka u偶ytkowa", a dok艂adniej bawe艂niane, ekologiczne torby na rami臋 z oryginalnym nadrukiem.

Torby idealnie sprawdz膮 si臋 na zakupy, do szko艂y, na uczelni臋, do pracy lub na miasto. S膮 niezwykle wygodne i pojemne, a dzi臋ki wysokiej jako艣ci materia艂owi (bawe艂na 100%) r贸wnie偶 ekologiczne i wytrzyma艂e. Dodatkowo posiadaj膮 oryginalne, unikatowe wzory.

Wszystkie grafiki zosta艂y wcze艣niej zaprojektowane i r臋cznie narysowane/namalowane przeze mnie na kartce, a nast臋pnie naniesione na torby w formie nadruku.
W tej chwili dost臋pnych jest 5 wzor贸w widocznych na zdj臋ciach, jednak planuj臋 dodawa膰 nast臋pne wzory, a mo偶e i produkty (jestem otwarta na propozycje!) 馃槉

SPECYFIKACJA:
• Gramatura: 145 g
• Rozmiar torby: 390 x 410mm +/- 2 cm
• D艂ugo艣膰 uchwytu: 70 cm
• Materia艂: bawe艂na 100%

GDZIE KUPI膯?

- STACJONARNIE:
ul. Wr贸blewskiego 18 lok. 10 24-100 Pu艂awy
ul. Go艣ci艅czyk 7 lok. 8 24-100 Pu艂awy
ul. Zab艂ockiego 3 24-100 Pu艂awy

- WYSY艁KA:
Kontakt telefoniczny, mailowy lub na Facebooku:
Tel. 694242333
e-mail: kierka257@gmail.com
instagram: veronicalucyart

----------------------------------

The first products with my graphics are now available! 馃槉

To be honest, I am both happy and proud that in the end my drawings also as "applied art", more specifically cotton, ecological shoulder bags with the original print.

Bags are perfect for shopping, to school, to university, to work etc. They are extremely comfortable and capacious, and thanks to high quality material (100% cotton) they are also ecological and durable. In addition, they have original, unique designs.

All graphics were previously designed and hand-drawn/painted by me on a sheet of paper, and then applied to the bags as prints.

At the moment there are 5 patterns available and they are visible in the pictures, but I plan to add more patterns and maybe products (I am open to suggestions!) 馃槉

SPECIFICATION:
• Weight: 145 g
• Bag size: 390 x 410mm +/- 2 cm
• Handle length: 70 cm
• Material: 100% cotton

WHERE TO BUY?

- STATIONARY:
ul. Wr贸blewskiego 18 lok. 10 24-100 Pu艂awy
ul. Go艣ci艅czyk 7 lok. 8 24-100 Pu艂awy
ul. Zab艂ockiego 3 24-100 Pu艂awy

- SHIPPING:
Contact by phone, email or on Facebook/Instagram:
Tel. 694242333
email: kierka257@gmail.com
instagram: veronicalucyart











12 komentarzy:

  1. Te torby wygl膮daj膮 艣wietnie. Bardzo mi si臋 podobaj膮.

    OdpowiedzUsu艅
  2. Super! Wygl膮daj膮 rewelacyjnie :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  3. Jeju艣, ale s膮 cudne, zw艂aszcza te z pi贸rkami ♥
    Buziaki
    https://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ale pi臋kne... Gratuluj臋 talentu i tego, 偶e masz mo偶liwo艣膰 tworzy膰 co艣 takiego!

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    M贸j blog
    M贸j Instagram
    M贸j Studygram

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋knie wygl膮daj膮, najbardziej urzek艂a mnie pierwsza torba z pi贸rami :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. Torba z lisem ca艂kowicie skrad艂a moje serce❤

    Jezykiemszczerosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  7. Gratuluje Ci sukcesu! Torby z Twoimi grafikami 艣wietnie si臋 prezentuj膮. Szczeg贸lnie do gustu przypad艂a mi ta z liskiem. <3

    OdpowiedzUsu艅
  8. Bardzo fajne rzeczy! Ja r贸wnie偶 stworzy艂am swoje grafiki. S膮 one do pobrania na moim blogu.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    M贸j blog
    M贸j Instagram
    M贸j Studygram

    OdpowiedzUsu艅
  9. 艁ooo艂, 艣wietnie wygl膮daj膮 te torby!

    OdpowiedzUsu艅
  10. OMG! Im so tempted to get one of this pls?!

    OdpowiedzUsu艅

Copyright © Veronica Lucy Art , Blogger